ecs ben 50 gram yaptirdim yüksek cıktı . saglik ocağında açlık tokluk yaptırdım o da yüksekti biraz ama ben hep sivi azligi sıkıntısı çekiyorum basından beri. özelde ki doktorum dahiliyeye git diyete başla dedi ama ben uymadım ona devlete gittim. Hem sivi azligi hem haftasi geriden geldiği için seker ihtimali yok dedi devletteki doktorum ben artık hiç dikkat etmiyorum bebeğiniz gelişimi öndeyse kiloluysa birde suyu fazlaysa o zaman asıl şekere dikkat edilmeli bence 😐 ozeldeki doktora kalsam şimdiye diyet yapmaktan belki suyum daha da azalacakti bilemiyorum