Yesimu Kızlar bebeğimin kalp atışı 178 çıktı normal mi doktor gayet güzel dedi. Ama sizlerde neler çıktı
Nur_50 Yesimu kalp atışı dinledik ama şu demedi ilk gebeliğim sesi duyunca garip oldum sormak aklıma bile gelmedi😄
Nur_50 Yesimu kalp atışı 140 altında ise erkek 140 üstünde ise kız diye birde hurafe var🤣kalp atışı sayısı yazınca direkt aklıma o geldi.
eylulmihrasmom Yesimu doktor normal demiş işte burdakiler kötü derse kötü mü olacak😂 kimsenin bebeğiyle kendi bebeğinizi karşılarştırmayın her bebeğin gelişimi büyümesi farklıdır
eylulmihrasmom Yesimu bosver canim haklısın tabiki ama bebişini kendini düşün hamileliğin tadını çıkar sağlıcakla al kucağına inşallah 🥰