Kızlar 23 hafta olduk 3 4 gündür bebek hareketlerinde yumuşaklık hissediyorum öncesinde daha kuvvetliydi . Her sabah hareketli olurdu bugün hareket yok 2 3 saattir dinliyorum birşeyler yedim filan varla yok arası güçsüz mu ben mi anlamıyorum tedirgin oldum. Evham yapmak istemiyorum hemen doktoru aramak istemiyorum sizce normal mi.