Kızlar 23 mayısta kürtaj oldum . Tam 22 gün kanamam oldu . 2-3 gün de lekelenme . 4 gündür de adet görüyorum . Dün kan verdim beta 28 çıktı . Dün yine doktora gittim . Ben acaba kürtaj kanaması mı diye merak etmiştim , Adet kanaması dedi . Sorum şu Beta sıfırlanmadan adet görülebilir mi . Böyle yaşayan oldu mu ? Görülmez diye okumuştum . Sağlık ocağındaki doktor da kişiye göre değişebilir demişti .
Birde çok küçük 2mm kist varmış sağ yumurtalığımda alttan muayene ile gördü . Dün doğum kontrol hapına başladım. Kürtajda bu kistten bahsetmemişlerdi . En son aralıkta alttan muayene olmuştum o zaman da yoktu bu kist .