Musabnannesi benim yok ama hastanede yatiyorum yanımda ki ablanın vardı gece gündüz 7 8 kere hep olcuyorlar . Sıfır tuz diyet yemekleri yiyor günde 3 kere nst bağlanıyor. Bebek hareketlerini sürekli kontrol ediyor. Baş dönmesi vs olursa bilgi ver diyorlar. Sıkı takip gerekiyor