Merhaba güzel anne ve anne adayları🌸 Biz bu gün 11+6 haftalık olduk ve cinsiyeti öyrenmek için sabırsızlanıyoruz🤭 Bi oğlum var 2 yaşında ve bunuda kız hiss ediyorum. Tabiki kız erkek fark etmez ama nedense içime kız gibi doğdu, gelelim asıl konuya.. Cinsiyet partisi yapmayı düşünmüyorum onun yerine şöyle instagramda falan paylaşmak için post yapmalık bi şeyler çekmek istiyorum siz nasıl açıklamıştınız cinsiyeti ? Farklı ideaları olanlar lütfen benimlede bölüşe bilirmisiniz🤗 şimdiden teşekkürler🤍