Liyakusunannesi Benimde ikinci gebeliğim bi kızım var şuanki erkekmiş 13 de erkek gibi dedi sonra 16+5 de hayırlı olsun erkek dedi burda öyle olumsuz hikayeler okudum ki umarım değişmez bende bi anne olarak alenen erkek olduğunu görebildim ama işte Rabbim gönlümüze göre versin