pnraks Regl tarihim bugün. Elimde gebelik testi kalmadı böyle bir şansımı deneyim dedim. Ama kontrol çizgisi bile bi tık silik geldi gözüme? Sizce durum nedir ne düşünüyorsunuz
AleynaResul pnraks açıkcası bende reglime 3 gün kala öylesine yapmıştım aynı testi aynı pozitifliği gördüm 11+3 teyim , bence kan verin gebelik olabilir net olarak :)
AleynaResul pnraks testi tekrarlayın yapabiliyosanız anlarsınız zaten burda böyle yapıp sonra normal testle hamile olduğunu öğrenen çok kişiye denk geldim
pnraks AleynaResul evet bende o yüzden yaptım bu testi de ben sizi merak ettim sizde Ovülasyon testiyle böyle mi öğrendiniz ben mi yanlış anladım yoksa :(
AleynaResul pnraks dediğim gibi yapan biri gelse daha net anlatabilir de dur bakalım gelen olur illaki ben burdaki postlarda da çok okudum çünkü sıkma canını mucize hep kapıdadır 😌