El2sed39 bende de çalıştığım zamanlar dönüyordu arada,tansiyonumun oynadığını anlıyordum.ama çok takılmazdım ay başım döndü ay düşerim diye,hiç birşeyim yok gayet iyiyim diyordum kendime))gerçektende geçip gidiyordu😃çok hareket etmeyim başım döner derseniz,dönecek)o yüzden düşünmeyin 👌🏻❤️