Irmakkkkkk Bendede aynı durumlar var. Kasık ağrısı, arada baş ağrısı. Regl belirtisi gibi. Ama bir yandan da eğer yumurta çatlamaya çalışıyorsa sancı yapar diyorlar. Olsun kuzum senin var bir tane Allahım onu hayırlı, sağlıklı, uzun ömürler versin inşallah 🤲☺️🌸 Rabbim yeniden nasip eder inşallah, Banada o güzel annelik duygusunu tattırır inşallah 🤲🌸😘