Merhaba, bende bugün 37+0’ım. 36+1’de suyum biraz fazla çıktı. Yani normali 800 ml olması gerekirken benim 8.57 ml gibi bir şey.
Ben biraz takıntılı olduğum için 2 tane daha başka doktora gittim onlar öyle bir şey demedi suyun gayet normal dedi anlamadım. Şekerim yok bu arada.
6 temmuzda sezaryenim var ve bebeğim iri değil.
Hatta şuan 2460 gr falan. Ben aşırı karpuz, kavun ve kiraz yedim şeker deposu bunlar dedi hepsini kestim erik yiyorum :)) ve bol bol dinlen dedi dinleniyorum. Haftalık olarak nat, idrar tahlili ve ultrason muayenesi oluyorum. İnternetten de çok okumak istemiyorum bilinçli bilinçsiz herkes bir şey yazıyor gerildim