gamzosgamzos Kalan1 ben kullandım gözüm enfeksiyon kapmisti hem merhemini hemde damlasını birlikte kullandım
Birbahargunu Antibiyotik değilse çok bı emilimi yokmuş göz damlalarının ben de kaşıntı alerji için relestat kullaniyorum ama devamlı benimki bir sürü doktora sordum hem göz hem kadın doğum kullanabilirsin dedi
gamzosgamzos Kalan1 benim ilk gun felaket sismisti ve akiyordu yaniyordu 2.gun ilaclardan sonra baya hafiflemisti ama tam anlamiyla batmalarin yanmanin gecmesi 1 hafta 10 gunu bulmustu 2 gunde bir goz doktoru muayene ediyordu