Sezeryan oldum bugün 3. Gün horluyorum sanırım gece uyurken boğazım kuruyo gıcık yapıyo öksüremiyorum balgam çıkartmak için su içiyorum ama o balgam çıkana kadar nefessizlikten ölücem. Var mı başına gelen ne yapabilirim 😞 dikiş yerlerim acıyo öksürsem dikişlerim acır diye korkuyorum