Herseyguzelolsun7 kilitli posette hemsireye ic zibin bez kiyafet corap ve battaniyesini eldiven ve sapkasini koyuyorsun.
Ben de hem kilitli poset hem.organizerlere koymustum cok poset poset oldu ve annem baya zorlanmisti biseyler bulurken. Ne nerde bitek sen bildigin icin ararken karsi tarafa, tarif ederken sana sinir geliyor 😀 Bence cok posette iyi olmuyor. Organizerlerin icine koyabilirsin.
Hastane cantasini oldugu gibi getirdim acikcasi. pompa, sut saklama poseti gibi seyler acikcasi cok gereksiz. Sanki haldir haldir sut geliyoda posetlere stoklicam bide😀😀 biberon bile koymicam cunku siringa ile besliyolar aksi bisey olursa.
Suan 2. Gebeligim ayip olmasa sirt cantasiyla giderim.
3 takim bebek kiyafeti– 2 tane battaniye
2 takim bana gecelik- terlik- corap- hirka- emzirme sutyeni
Bebek bezi - islak mendik- pamuk- depend
Bunlar disinda bisey de kullanmadim acikcasi..