gakkoyengee Kızlar 2 haftadır gelmeye başlamıştı son 3-4 gündür hergün geliyor normal ama ilk süt çok önemli boşa gidiyor gibi hissediyorum bi çaresi yok demi
-MinikveAnnesi- gakkoyengee o bebişin doğana kadar gelir o şekilde boşa gitmiyor merak etme. Sadece sıkma elleme sakın o öyle gelmeye devam eder
Youngmotherr -MinikveAnnesi- evet hep geliyor benim 16dan beri 32+4üm geçen gün sıcak diye üstümü çıkarıp yatmıştım yatağım süt olmuş eşim diyor bebek doğmadan sütü yatağa içirdin 🤣
-MinikveAnnesi- Youngmotherr 😄😄 ama şöyle düşün bebeğin dogdugunda sütü hazır olacak aç kaldı mı kalacak mı derdin yok. Maşallah de ve kimseye böyle bahsetme süte nazar değer derler
gakkoyengee filialunae su gibi değil benim nasıl tarif etsem böyle koyu kıvamlı kuruyunca katı oluyor fotoğrafı var ama atmak istemedim buraya normalmiş zaten içim rahatladı 🌸
gakkoyengee filialunae ayy şimdi anladım benim koyu ilk gelen süt su gibi tamam anladım teşekkür ederiim 🌸💋