30 haftadayım. Bebek hareketleri için üst sınır nedir fikri olan var mı? Yani 2 3 saatte en az 10 hareket saymamız gerektiğini herkes söylüyor ama çok hareketli olması da iyi değilmiş sanırım. Dün ilk kez nst ye bağlandım çok kıpırdadı o kıpırdadıkça haliyle de kalp atışı yükseldi acaba anormal bi durum var mıdır yaşayan var mı nasıl olması gerekiyor?