Minaesra Kızlar benim gibi haftada olup ağrı çeken var mı? Kasık ağrısı mide yanması yürüyememe.. dün kontrolüm vardı herşey yolunda bebekte kanalda ama sancı vs. yok, ama ben çok yoruldum doğurmak istiyorum artık sizde durumlar nedir 🥲❤️
Nunuuh 39+4 ne gelen var ne giden.Arada bi yokluyor.Sancim oluyo regl agrisi cekiyorum sanki.Amma duzensiz hep.26 si kontrole gidicem suni sanci olucak qaliba🥲
Minaesra Nunuuh Benim nstde sancım da çıkmadı eve geldiğim gibi saplandı ama oda geri gitti benimle oynuyor galiba 🥲🤣 Dediğiniz adet sancısını bende çekiyorum çok kötü bir his yaa.. Allah’ım bekletmeden doğurmayi nasip etsin takatim kalmadı 🤣
Nunuuh Minaesra bende de durum ayni sanci falan cikmiyo benim cekdiyim ne anlamiyorum🤣 Çocuklar haylaz qaliba.Bende artik yılmış durumdayim.Bir an once sag salim kavusalim insAllah🙏❤️