22.06/ bebişim doğdu 🫶🏻🌸 37+1 de gelen mucizemmm 🥲🫠
Betul67 Allah bağışlasın. Her şey yolunda mı 🤗
Betul67 Allah bağışlasın.MasAllah.Nasil dogurdunuz? Normalmi sezeryenmi?İyimisiz ikinizde?
Betul67 Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün 🌸
Betul67 36+6 da bekliyorum
esraEb evet her şey yolunda🫠🫠 korktuğum gibi küveze de girmedi. Sağlıklıyız💖💖💖
Nunuuh sezeryan oldum💖 planlıydı ☀️☀️☀️
Pamuk amin teşekkür ederim😍
dilay_06 ne zaman tarih belli mi 🌸
Betul67 normal bekliyorum
Betul67 hayırlı olsun Rabbim hayırlı uzun ömürler versin 🥰❤️