glbhr1 Merhaba kızlar 11 haftalık gebeyim bu sabah kan renginden daha açık bi sıvı geldi ama sancım falan yok nedir bu normal mı?
Papatyagbsn glbhr1 4 aya kadar leke gördüm canım doktorun progestan yazdı mı onu kullanman gerekir rengi cok yogun kanaman olmadığı sürece ve cok acik renkli olmadığı sürece doktorum korkma dedi
leylaAraf glbhr1 bende de öyle olmuştu 9haftada malesef kalbi durdu bebeğin sen bı git doktora her kanamada risk vardır