Busumt benim 12.haftamdı sanırım bildigin bacaklarımdan aşşıya kanlar süzüldü 1 hafta ped taktım bebek şükür iyiydi bizimde plesanta aşşagıdaymış ama rahim büyüdükçe yükselir dedi ve dedigi gibi oldu haftada 1 kontrola gitti progestana alerjim oldugundanda haftada 1 igne vuruldum 1 ay boyunca şükür geçti ama o anki psikolojimi anlatamam hiçbirşey yokken oturuyordum bir anda o kadar kan gelince aklımı kaçırdım