Melikeess Sizce hamilemiyim veya kaç haftalkım Hamilelik var mı sizce ilk kan soncum 8,31 çıktı 2 gün bekledim birdaha yaptım 36,72 çıktı si,
dolunayes Melikeess artis normal bir kere daha ver ayni yerde iki katiysa kontrole gidersin gec dollenme olmus zaten
Papatyahanimm Melikeess hamilik var guzel artmis . Sen yine 2 gunde bir ya da bir hafta sonra kan ver yukselme varmi diye baktir
Kediannesi1 Haftayı son adet tarihinize göre bilebilirsiniz gebelik var gibi artışı takip etmeye devam etmelisiniz çok erken daha
Melikeess nino033 yok adetim 6 gün gecikmişti kan verdiğimde 8 çıktı daha sonra 2 gün bekledim 36 olmuş sanırım geç döllenme yeni tutuldu herhalde
nino033 Melikeess evet geç döllenme olabilir benimde 2 hafta geç döllenme oldu sağlıkla gelsin inşallah
Melikeess nino033 inşallah canım benim güzelce gelişir inşallah içimde bol su tüketiyorum kan akışı olsun diye
nino033 Melikeess kafana takma iş yerini bütün iş yerleri aynı emin ol mükemmel olursun ama onlar daha fazlasını ister 8 yıl aynı iş yerinde çalıştım asla değişmediler kolunu veriyorsun tüm bedenine sahip olmak istiyorlar
nino033 Melikeess kafana takma bebeğini düşün stres gerçekten herseye zarar oyle düşün olumlu güzel düşün
Melikeess nino033 aa allah kucağınıza almayı nasip etsin sağlıcakla ilk kaç değerle öğrendiniz hamile olduğunuzu ve adetiniz kaç gün gecikmişti
nino033 Melikeess adetim 21 gün gecikmisti testleri m negatif çıkınca umudumu kaybetmiş tim test yapmayı bırakmıştım sonra aşırı ağrım olunca doktora gittim vajinal muayene de kese gördü kan verdim bin ile öğrendim
Melikeess nino033 oo 21 gün gecikmeyle 1000 o zaman ben baya erken yaptırmışım değerim çok düşük 8 di dün 36,72 çıktı yaptırdım
Melikeess nino033 5 gün beklesem olurmu yükselir herhalde o zamana kadar zaten aşağı düşerse kimyasal oluyor yükselirse gebelik sağlıkla ilerliyor oluyor değilmi