Kızlar 35+6 yım 2 gün üst üste ciğer geliştirici oldum. Bebeğimin suyu çok azalıyor ve hala dönmedi. 2.gebeliğim bu sefer sezeryan alacak gibi duruyor en geç bayramdan sonra. İlkim normal doğumdu çok korkuyorum. Panik atağım gelirse diye içim içimi yiyor. Lütfen tecrübeliler beni aydınlatın..