momyseker Rablrbnn ya aslında bir yandan da çok hızlı geçti gibi. 8 ayın içindeyiz resmen 🙈Ama bir yandan da hiç geçmiyor sanki
momyseker Ozoooo aslında uygulamaya göre benim son 44 gün. Ama 38 haftada Allah nasip ederse sezaryen olacağım için son 30 🙈 siz normal doğum mu bekliyorsunuz