Esradrs benim de 6+6 dan beri ara ara kanamam oluyor . Doktorum kahverengi kanamadan endişelenmemem gerektiğini çünkü içerideki kanama odağının ya böyle kahverengi kanamayla ya da vücudun onun emmesi ile ortadan kalkmasını beklediğini iletti . Taze kanama ( kırmızı ) mutlaka en kısa sürede kontrol ettirilmeli diye de ekledi . Bugün kanamanızın olmaması sizi çok endişendirmesin . Zaman zaman gelip gidebilir . Umarım kontrolleriniz de sağlıkla geçsin 🌸