Kızlar 31+2 haftalık hamileyim dün ve bugün 1 er kere olmak üzere kahverengimsi akıntım geldi bu durumu yaşayan var mı endişelenmeli miyim normalde hamileliğimin ilk zamanlarından beri akıntım var ve bu zamana kadar devam etti böyle bişey olunca da korktum açıkçası bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı cevaplarsa çok sevinirim