-EdaOzdenn- Dün geceden beri devam eden bel ağrım var uyku uyuyamadım 5 dakikada bir bıçak gibi saplanıyor belime ne oturtuyor ne yatırıyor 39+4 olduk böyle olan var mıydı aranızda.
Deletedmom_116 -EdaOzdenn- Bes dk da düzenli geliyo ve kivrandiriyosa doğumun başlamıştır Bilgin olsun benimde öyle oldu . Çok bekleyip riske girme domotra gitmeni oneririm
Ftma4646 -EdaOzdenn- 1 haftadan beri oluyor bana.39+1olduk bugün.diger iki kızımı 37 haftalık doğurdum.bu oğlanı doguramicam gibi😁😁bu oğlanin götü çok ağır
Nescey Ben oğluma doğumumda gece boyu bel ağrısı çekmiştim normal sanmıştım sabah kontrolüm vardı 2 cm açıklık varmış . Sonrasında da sancılarımın sıklığı arttı ve o geceden itibaren aslında doğumum başlamış oldu. 39+5 te doğum yapmıştım ben de
Nescey -EdaOzdenn- başka belirtim yoktu doktor alttan muayene etti bebeğin başını uyardım dedi sonra eve geldim kahvaltı yaparken sancılarım arttı kanamam oldu devamında da hastanede doğum sürecim hızlandı akşam 7 gibi de doğumum olmuştu siz nasılsınız şimdi?
-EdaOzdenn- ZmrtDilaa bi kaç gün önce gittim çok aşağı vuruyordu ağrı yapıyordu henüz açılma falan yoktu
Deletedmom_116 -EdaOzdenn- açılma önemli değil sancım düzenli ise bı anda oluyo açılma benimki iki saat öncesi bakıldı parmak ucu kadar bile yoktu iki saat sonra 5 cm olmuş
Deletedmom_116 -EdaOzdenn- Olsun bende bı gün öncesi gittim daha var gelmez dediler Ertesi günü doğurdum
ZmrtDilaa -EdaOzdenn- sezeryan yap boşuna Ağrı Çekeceksin sancı açılma Olmazsa sezeryan diyecek zaten haftan iiiiii cnm
-EdaOzdenn- Deletedmom_116 evet 5 dakika da bir geliyor ama ne nişan geldi ne su o yüzden erkenden gidip suni sancıyla da doğurmak istemiyorum
Deletedmom_116 -EdaOzdenn- Benimki Gece üçte başladı beş dk aralıklarla şiddeti artarak yatış yapıldı kendi sancım yeterli düzenli olduğu için lafı bile geçmedi sinin sen beş dk ya düşmüşüm bı kaç saat iicnde doktora gitmeni tavsiye ederim suni vermezler düzenli sancı hissediyorsan benim suyunda nisanimda doğumda geldi Herkesin önce gelcek diyebiseysi yokmuş ama senin sncin düşmüş dk si iyice doğumun çok yakın bekleme
-EdaOzdenn- Deletedmom_116 bakalım biraz daha sabredeyim ılık duş falan alayım geçmezse giderim artık
Deletedmom_116 -EdaOzdenn- Gecmez benim dustugum hataya dusme bekleyerek rutinleri falan alıp kan değerlerine bakiyolar ansızın bı sorun olursa diye . Düzenli sancı geçmez sonu doğum başıma geldiği için uyarıyorum genede sen bilirsin🌹
__momm Havvaca ya bende. 39+2 oldum 3 gün önce lekelenmem oldu ondan beri geceleri sabaha kadar bel ağrım sürüyor gün içinde de ağrıyor ara ara da aşağı tarafta sancı oluyor doğum belirtisi mi acaba
-EdaOzdenn- Havvaca 5 dakika aralıklarla giren bir ağrı bıçak gibi saplanıyor gelince ne yatırıyor ne oturtuyor