Benimde öyle . Özeldeki doktor normal doğuma engel olabilir demişti devletteki doktor normal doğuma engel değil dedi. Bebeğin kilosu 4 u geçerse normal doğuma engel olabilir dedi. Sağlık sorunu yoksa baş büyüklüğü genetik olabiliyor. 2 haftanın çok önemi yok normal bebeklerin kafası gibi duruyor doğunca