Kızlar eşimle ikimizin de mesleği var ama baya borcumuz da mevcut birimiz borç ödüyor birimiz ev gecindiriyoruz. Birimizin maaşı olduğu için eşim diyor kurban kesmemiz lazım ama ben şu an eksiye girdim ve memlekete gidiyoruz orada diyor alalım ama en az sekiz on bin ve ben şu an sıfırı tüketmiş durumdayım özelde iyi bir Dr vardı ona bile gidemedim borçlar yüzünden kurban kesmemiz gerekiyor mu ya 🙄🙄