Lavinya_00 Merhaba hamiş anneler ben 31+4 haftalık hamileyim bu uygulamayı uzun zamandır kullanıyorum ama ilk defa foruma yazıyorum ben 31 haftalık hamileyim ama kolaya çok aşeriyorım ne kadar kendimi tutsam da kola içmekten kendimi alamıyorum maalesef
Kayaozge Lavinya_00 Valla canım hamileliğim boyunca kolalarımı içmedim bir oturuşta bi poşet abur cubur mu yemedim hepsini aşırı fazla yedim ama çok şükür sağlıklı bir bebek doğurdum 😌
1prensesannesi_ Lavinya_00 bnde herşeyden yiyorum şimdi yeme zamanımız bı keresinde eşim zorla kuzu kellesi yedirdi bebeğim için yemek zorunda kaldım simdi biz ne yersek anne karnında o da onun tadını alıyor ve doğunca o yemeği içeceği çok seviyor burada bize büyük rol düşüyor o yüzden Yemen’e icmene bak kısma kendini ye iç ama azar azar ben hep öyle yapıyorum noodle bile yiyorum haftada iki üç kere falan ☺️☺️☺️💜💜
Tanli1993 Ben kendimi hicbiseyden kismadim canim çok çekiyor bazen içiyorum valla 🫣🤫🤭 cok şükür gelişimimiz iyi şekerim de yok. Riskli durumum falan 32haftaya girdik
Guler_30dyn Bende aynı şekil ama son bir ay kala içmemeye başladım hem sancı yapiyo hemde doğum yaklaştıkça süt oluyorya bebeğe süte TE geçiyor bebeğe sancı yapar bu sefer
Kayaozge Lavinya_00 Evet yA çıkan oluyor ne yazık ki bende aşırı fazla tükettiğim için bebeğim iri doğdu ve doktora sorduğum da tükettiğin abur cuburlardan dedi