ADA_MLA benimde doğumuma bi kaç gün kala ishal başlamıştı, geceleri bacaklarıma kadar vuran ağrılar , sürekli gelen giden sancılar , bebek sabit bir yere toplanıyordu, bebek doğum kanalında idi erken doğum belirtim vardı beklediğim birşeydi ama belirtiler kendini çok belli ediyor zaten canim, bide bebeğimin doğacağı günden bi gece öncesi göğsümden süt gelmişti herkes bi kaç güne geliyor bebek belli demişlerdi sabahına hastanede idik. Kimisinde kabızlık oluyor kimisinde biz gibi ishal 🤦🏻♀️. Doğum belirtileri başlamış bence canim sen kendini sürekli gözlemle kimisinde doğum belirtileri başlayınca hemen doğum oluyor kimisinde 1.2 haftayı dai buluyor