A_svgn ilk hamileliğim de 5. Hafta da alttan muayene de keseyi ve içinde bir noktacik görmüştüm. Kalp atışı icin 1 2 hafta sonra gittim. Şuan 2.hamileligim 6.haftada gittim sadece kese gördüm karından muayene. Doktora da aynı bu şekilde söyledim,ilkinde bebeği de görmüştüm ve hafta olarak 1 hafta erkendi dedim. İlki özel,ikinci devlet hast. Gittim. Belki vajinal yada karından muayen farkı da olabilir bilmiyorum ama ..
Dr de ozellerin cihazı daha yeni oluyor bizimki siyah beyaz dedi. 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi.