Ebru-29 Emotion123456 çok teşekkür ederim Allah dileyen herkese nasip etsin.hayir hiç bir şey yapmadım tedaviyi de tatili yapalım öyle gideriz diye geçiştiriyorduk. Ovulasyon testi falan ne bilmiyorum o kadar cahilim 😁 regl geciktirici icecektim ne olur ne olmaz önce test yapayım dedim çift çizgi görünce mal gibi kaldık eşimle. Kanda da çıktı sonrasinda
Birhayalimvr Canim hayirlisi olsun benimde 2 gün gecikti dün normal test yaptim cikmadi kasiklarimda adet sancısı var gibi ama olmuyor hiç böyle olmazdı ya sen ne zaman bu testi yaptın belirtin neydi bide