Bsrcip gebelikle ilgili Kağan Kocatepe’nin Hafta Hafta Hamilelik okudum. Bir de Ayşe Öner’in kitabını okudum. İkisi de bilgilendiriciydi bence.
30 Milyon Kelime de aslında doktor olan, sonra sosyoloji okuyup araştırmalar yapan yazarın kitabı. Çocuğun beyin gelişimiyle ilgili. Araştırma sonuçlarını falan da göstermiş, o yüzden beğendim.
Aslında Prema Sundari’nin Doğal Annelik kitabını da okumak istiyorum, tuvalet iletişimi için ama hala düşünüyorum, okumadım. Tuvalet İletişimi kitabını da okudum.
Osho’nun Çocuk kitabına da başladım ama biraz garip geldi. Yani nasıl anlatabilirim bilemedim ama ben bilimsel alt yapı istiyorum okuduğum kitapta, Osho biraz daha parapsikoloji gibi.