Senatuna71 Kızlar 2 saattir bebeğim aşırı haraketli ve o haraket ettikçe vajinada bıçak saplanır tarzda ağrı oluyor doğurucam mı anam Nolucak 😂😂 şaka bi yana da çişim var gibi bir doygunluk hissi rahimde baskı 35 +0
Zeyneppp96 Senatuna71 doğum sancısı adet sancısına çok fazla benziyor ve düzenli oluyor gerçekten öyleyse hemen doktorunuzu arayın
Tugce3441 Senatuna71 bebegınız kanala yerleltıgı ıcın ve alan daraldığı ıcın vajına baskı yapar bırde mıgdeye oda mıgde ekşimesi yanmasına yol açıyor son haftalarımda resmen tuveltt yatak odam olmustu 😂
Senatuna71 Emiinnee kız valla doğurdum doğurıcam gibi hissediyorum öyle bir baskı var ki ayak parmaklarım uyuşuyor
Emiinnee Senatuna71 vallah öyle sanki bebek her an düsücek gibi böyle icerden böyle cok su cikacak gibi hissediyorum sürekli tuvalete cikma hissi oluyor gidiyorum yani ayip olucak ama minacik yapiyorum
ISILTAN 38+1 Şuan aynı şeyleri yaşıyorum . Sabah son kontrolüm var . Sanırım kontrole kalmadan doğurucam öylesi hareket etmesi fazla yani .
Senatuna71 Tugce3441 az bir su içeyim hemen çişe koşuyorum çok kötü yA bide o üstüne baskı yapınca aha doğurdum diyorum
Esra0303 35+6 yim dun gece bende aynı durumdaydı doğuracağım sandim ama internetten cok araştırdım yalancı sancı karında doğum sancısı bel ve bacağa vuruyormus bizimkiler bence yalancı sancı
civcivsuyum Otururken hareket ettiğinde bende de aynısı oluyor vajinaya baskı sancı yapıyor uzanınca kısa sürede geçiyor o zaman diyorum yok gerçek sancı değil 😂
Senatuna71 civcivsuyum ay evet otururken ayrı bir ağrısı oluyor ama benim ayaktayken olduğum yerde bırakacağım sandım