hatice_x Kızlar 6 haftalığız kese etrafında hafif kanama vardı Protestan kullanıyorum bugün kasıklarımda çok ağrı var adet ağrısı kadar keskin, ve beyaz akıntım var sizce risk altında mıyım korkmalı mıyım
Mavisim3457 hatice_x Benimde ilk 1 ay hergün adet ağrısı, kasık ağrısı yaşadım. Normal olduğunu düşünüyorum. Kanama vs görürseniz doktora danışın lütfen. İstirahat edin. Kendinizi yormayın
-Elif123- hatice_x benim de hamileliğimin başında kanamam oldu progestan kullandım. Ve nerdeyse 3 ay kasık ağrım devam etti. Dikkat edin çok ayakta durmamaya çalışın. Geçer inşAllah.
tlhmrv hatice_x ilk zamanlar kasık ağrısı oluyo canım korkma bn 12. Haftaya kadar ara ara çektim bazen bıçak saplaniyo gibi de okuodu kalkamıyodum bile sorun olmadı . Zamanla azalcak şuan iyice yerlesiyo bebek yorma kendini ayaklarını yukarı dik yat
Mavisim3457 hatice_x Ben normalde adet ağrısı yaşayan biri değildim. Gebeliğin ilk ay sancısı beni kıvrandırdı. Arkadaşlarında yazdığı gibi kendinizi yormayın dinlenin. Bebek tutunmaya çalıştığı bir dönemdesiniz. İlk 3 ay düşük tehlikesi olduğu için ikinizide tehlikeye sokmayın. Allahım şifa versin inşallah ikinize 🌸
hatice_x tlhmrv yaaa anladım canım kanama olmadığı sürece normalmiş demek ki aynen canım dinlenmeye önem vericem
hatice_x Mavisim3457 Evet beni de dün ağrı kıvrandırdı resmen , bugün daha iyi elimden geldikçe dinlenmeye çalışacağım canım inşallah geçer 🌸