Bugün doğdu benim bebiş kızlar. 🌸
Hikâyemi anlatayım,,,
Bugün 11.30 da kalktım tam kahvaltı hazırladım yicem su geldi,,, acaba bu su o su mu derken banyoya gittim gerçekten de boşalır gibi geliyordu,,,
15-20 dk sonra yine gelmeye devam etti, Bu arada ben eşime ve hemşireye haber verdim, Hastaneye çağırdı doktor baksın diye, hastaneye gelirken pes koydum ve hastanede baktığımda peddeki su yeşilimsiydi, bizim minnoş kakasını yaptı kesin dedim, Doktor baktı alttan muayene etti suyunuz gelmiş ama açılmanız 1 cm dedi, ultrasonda baktı ve bebek gerçekten kakasını yapmıştı,,, sizin sezaryen kesin dedi, sancı verseniz dedim normal doğum çok istiyordum ama suni sancıyla açılmayı beklemek saatler sürer ve bebek o arada kakasını yutabilir akciğerlerine gidebilir dedi, neyse ben başka doktora daha muayane oldum o da aynı şeyleri söyledi bu arada yeşil su gelmeye devam ediyordu suyunu iyice azalmış dedi ikinci doktor acilen sezaryen e aldılar beni,,,,
Spinal anestezi oldum, belimden bir iğne yaptılar
Belden aşağısını hissetmemeye başladım
15-20 dk içinde bebeğim kucağımdaydı, 15.42 de doğdu,,,
Ben de şu an sezaryene bağlı ağrılar var ama ikimizde çok iyiyiz şu an, sormak istediklerinizi cevaplarım müsait oldukça 💕