Selbus ben de öyle yaptırıyordum. Aile hekimim çok tatlıydı. Ama bu gidişimde tutturdu kafama göre kan işteyemem ebemizle görüş o derse olur diye. Ebeyle görüştüm onu ikna ettim anca öyle istedi. O da sadece demir ve kan şekeri istemiş. Yıllardır demir depolarım boştur her türlüsünü içtim inanın. En son gebe kalmadan düzeltmiştim. Şimdi sınırlarda ama yakında bebekle birlikte boşalır diye tahmin ediyorum. Yani şaşırıyorum bu kadar takviye diğer gebelere verilirken, benim doktorum ben göstermesem kan sonucunu sormayacaktı bile, gösterince de göz ucuyla baktı iyi dedi, artık folik asiti bırak dedi.başka da bir şey demedi. Doktora sorarım gerek yok derse,söylediklerinizi sorarım içmek istiyorum bunları sorun var mı diye. Teşekkür ederim uzun uzun yazdığınız için