aysenur-y1 33+4′üm. Geçtiğimiz haftalarda göre ağırlaştığımı hissediyorum. Yürürken çok sıkıntım yok ama uzun süre oturduğum, yattığım zaman kalkmam zor oluyor. Hızlı hareket edersem nefes nefese kalıyorum. Geceleri ateş basıyor, cam açmadan uyuyamıyorum. Mide yanması ile başım dertte. Benim de bebişin de çantası hazır. Sağlıkla gelsin de zorlukları çekerim mühim değil:)