Merwe60 canım 6 ay önce Doğum yaptım benimde 40+ 2 ydi öyle gergin değilse haftada nts ye bağlanmıştım ilk açıklığa 39 da bakmıştı o zaman 1 santim açıklık vardı ağrı sancı hiçmişler yoktu 40 +0 da doktorum ayın 22 sinde gel suni sancıyla doğumu başlatalım dedi ama benim kız anladı herhalde bir gün öncesi geldi dünyaya sana tavsiyem bol bol yürüyüş yap ve bol bol hurma ye çok işe yarıyor sıcak sıcak banyo yap inş suni sancıya gerek kalmadan alırsın kucağına bu arada daha fazla durması da iyi olmaz pisliğini yutma riski var allah kolay doğumlar nasip etsin canım