Kızlar dün pcos ve iki kistim daha olduğunu öğrendim ondan önceki gün de kan vermiştim bişi çıkmadı. bugün eve geldim saat 18:30 gibi test yaptım sonra dışarı çıktım eve döndük 20:30 gibi banyoya girdim ve böyleydi. Daha önceleri 15 tane test rahat yaptım asla kurusada böyle çizgi çıkmamıştı diğerleri 5 gün önce 8 gün önce falan çizgi olan bugüne ait en alttakide az önce yaptım ama bişi çıkmadı çokta su içmiştim 1 lt yakın sabah yine denicem
