Gamzeeekjkm Vitale Hastanesi Ertuğrul hoca hakkımda bilgisi olan giddn doğum yapan var mı olumlu olumsuz yorumlarınız nedir
Handanu Gamzeeekjkm Ertuğrul beye kontrole gitmiştim çok sevdiğim bir ablam onda doğum yapmış 2 kere çok iyi hem çok tatlı bir doktor hemde onda doğum yapan ablam ve arkadaşları elinin çok hafif olduğunu söylüyorlar psikolojik olarak da çok rahatlatıyor insanı taşınmasaydık kesinlikle doğumu onda yapacaktım..
Gamzeeekjkm 18 gün sonra 40. Haftam tamamlanıyor bnde Ertuğrul hocaya gidiyorum ama çok yeni ona geçtiğim için de tedirginliği vardı rahatladım şuan doğum anı önemli olan yoksa iletişiminde ilgisinde hiçbir sıkıntı yok
Handanu Gamzeeekjkm bence hiç içine kötü bişey doğmasın zaten psikolojik olarak insanı rahatlatıyor ben senin adına cok sevindim Ertuğrul beye gittiğin için 💕