srazel21 benim 22. Haftada. Beri bir hafta gerideydi kilosu şuan 34+4 haftalık artık 3 hafta geride maalesef.
Bir hafta gerideyken önemli değil diyorlardi ama.3 hafta geride olması biraz fazla.
Duruş konusunda 27 den beri baş geliş duruyor zaten.
Doğum için ise benim gibi kilosu üç hafta geriden gelen biri vardı 38 haftalikti üç gün sonraya sezeryan günü verdiler bebek zayıf olduğu için kendini itemezmis ve gelişim yavaş olduğu için her an tamamen durabiliyormus son haftalarda bu yüzden bekletmeden alacaklardi mesela. Yani benim baş geliş ama kilo geride olunca yine sezeryan olma ihtimali oluyor.
Tabi sizinki 1 hafta geriden gelmekle kalır daha fazla geri düşmezse bı sorun teşkil etmez bence