Dicle06 Biz de bugün 27+0 oldukk 👶🧿 Bu aralar akşam erkenden uykum geliyor sabah ezanında da uyanıyorum, uyuyabilirsem geri uyuyorum, uyuyamazsam öyle beklemece 😀 Mide yanmaları genzime kadar cayır cayır olması bunlar zorluyor 10 gündür kadar. Bu zamana kadar evdeyim 3-4 gündür her gün dışarı ya markete ya hava almaya ya hastaneye ya anneme derken hep çıktım ve çok yürümesem bile ayaklarım, bacaklarım ağrıyor… magnezyum uzun süredir kullanıyorum ama artık etki etmiyor mu anlamadım. İdrardan zaten bahsetmiyorum bile çok sık gidiyorum ayakta olduğum her an altıma yapacak gibiyim enfeksiyon da hafif var diye ilaç vermiyorlar bol su bol wc öyle geçiriyorum. Şeker yüklemesi de yaptırmadım sağlık ocağında açlık şekerim 65 çıktı sadece ona baktırdım düşük dedi zaten ara ara bayılcak gibi oluyorum yemeklerden önce veya dışarıdayken kaldırıma oturuyorum bazen. Pazartesi kendi doktoruma gidicem inşallah tatile çıkmamış olursa bakalım gerek görürse yükleme yaptırırım artık benim bu şekilde💓