Bu şekilde düşüncelere girme canım ya. Herşey yoldundaysa doğal olanı en güzeli. Bizim doğamızda var doğurmak, olası aksilikler yüzünden veya tercihen sezeryan olan anneler çok özel tabi ki yanlış anlaşılmak istemem. Ama normal süreç seni, senin için en iyi olana yönlendirir zaten. Doktoruna güveniyorsan, onunla konuşup pozitif düşünmeye çalış. Korkmak çok normal,bende çok korkuyorum ilk doğumum olacak ama doktorumla konuştukça herşeyin normal ilerlediğini duydukça bende akışın önüne geçmek istemediğimi ve normal doğuma pozitif düşüncelerle yöneldiğimi fark ettim. Daha yolun ortasında sayılırım ama korkunç hikayeleri kulak ardı edip güzel senaryoları düşünüyorum. Kendini strese sokma lütfen, her kadının hikayesi, vücudu,acı eşiği,sabrı birbirinden çok farklı. En güzel doğum hikayesini umarım sen yazarsın. 💜😊