cansureis K-97 Valla haklısın çok istiyoruz ondan hep bende iki gündğr başladım testlere kuruduktan sonra pozitif oluyor normalde test delisiyim asla olmazdı böyle bilmiyorum
K-97 cansureis o bende de oluyor kuzum bazı zamanlar ama bu testlerin sağı solu belli olmuyor çok kez yanılttı beni de bidaha tekrarlasana varsa eğer 5 dakka içinde çıkarsa dikkate alınması lazım sonrası cidden kuruma olabiliyor
PinkyJelly cansureis bu ay ben de bunu yaşıyorum ya sabah yaptım bişey yoktu sonra bi baktım bariz çizgi çıkmış 🤦🏻♀️ Markası ne seninkinin
cansureis K-97 Yarın denicem şuan elimde sadece 2 tane kaldı😂 ama akşam iki tane erken gebelik testi aldırcam atarım
PinkyJelly cansureis benimki de o 🥴🥴 Yarım saat önce yine yaptım bişey yoktu şmdi belirginleşmeye başlamış neye inanıcam şaşırdım
mombarbie_ K-97 canım benim hep düzenlidir mesela geçen ay baya gecikmem oldu bende gebelik sandım degilmis sokturucuyle olabildim doktorum rahim kendini hazırlıyor dedi bir sonraki ay gebe kaldim yumurtlamayi degerlendirerek
Beren02 K-97 yok olmadım. Regli olmadan 4-5 gün önce göğüslerim şişer acımaya başlardı hala öyle bir şey de olmadı. Acaba bu ay gecikecek mi? Bu ay anormal olan şey bir haftadır kaşık ağrım olması ve iki kez lekelenme oldu bir hafta kadar önce
PinkyJelly cansureis benim erken gebelik testi de negatif. Surelab bekleyince çıkan çizgiye güvenmemek gerekiyormuş demek ki