Benim de olmustu 22. Haftada sancılarım vardı açılmam vardı 2cm şiddetli bel ağırsı kasık ağrısı daha sonra yatışım yapıldı progestan kullandım ağızdan günde iki kere bende cok korkmustum o zamanlar ama rabbime sığın o ne derse o oluyor şimdi 38 haftalığım gelmıyor kızım 🤣🙏🏻