Omerkazim Kizlar 8+4 hamileyim. Kahverengi kucuk kucuk parca geliyor bazen bir kac kerede acik kirmizi kanama oldu devami gelmedi ama..tup bebekle hamileyim .doktorum normal oldugunu soyluyor . Aranizda benim.gibi sknti yasayan varmi. Icim hic rahat degil.😔
serhan Omerkazim 6 haftalıkken benimde lekem ve kanamam oldu progestan kullanıyorum kalp atışını duydum su anlik sorun yok dinlenin cok ayakta durmayın
Maviev35 Omerkazim bende de oldu, doktor alttan muayene etti kesede sorun yoktu bu yüzden yara olabilir dedi. Eğer kanama artarsa tekrar gel dedi. İki gün aynı seviyede kanama devam etti sonra geçti.
Adensmom8 Omerkazim eşinizle kan uyuşmazlığı var mı bizde vardı aynı sorunu yaşadım ve tedavisini aldım
Gulsahim Omerkazim banada olmuştu o haftada kahverengi leke silik kan bide parça düşmüştü gittim kanama alanı yok dedi rahim kendini temizliyormus her bebek bir olmazmis..dinlendim geçti ama plesenta benim aşağıda daha yukarı çıkmamış çok dikkat et dedi bakalım dikkat etmeye çalışıyorum
Omerkazim serhan 3 cu denemem oldugu icin aslinda hic kalkmiyorum kendi yormuyorum dusuk onleyici ilaclarda kullaniyorum neredeyse 5 ci haftadan beri boyle ..tesekkur ederim yorumunuz icin.🥰
Omerkazim Maviev35 5 +4 de gittigimde kanama alanim.vardi.sonraki kontrolde gecmisti. Acaba eski kan fln geliyor.. dun tekrar gittim kontrole kalp atisida bebekte iyi ama surekli boyle olunca endiseleniyorum..tesekkur ederim yorumunz icin.
Omerkazim Adensmom8 bizde kan uyusmazligina hic bakilmadi aslinda.1 asilama 3 cu tup bebek.hic istenmedi test.simdi yaptirsam saglik ocaginda bakilirmi acaba .
Omerkazim Gulsahim cok gecmis olsunn.gercekten hamile olmakla bitmiyormus yaa.tup bebekle zorluklardan geciyoruz.sonrasida cok zor saglikla kolaylikla dunyaya geksinker inslhhh🥰
Omerkazim dolunayes kirmizi gekdiginde de hemn gktmistim kanama alanu vardi simdi cok sur gecti .ama kahverengi lekelenme parcli hic bitmiyor
Gizmoo Omerkazim bende tüp bebek ile hamileyim genelde tüp bebekte oluyor deniliyor. Doktor korkulacak bir şey yok diyorsa rahat ol. 7. Haftadayım bende de iki üç kere oldu ilaç kullanıyorum
Omerkazim Gizmoo inslhhh bir an once gecer. Korkudan bisy olcak.diye 2 aydir hic evden cikmadim. Streste yapiyorum.bilmiyorjm.belkide ondan oluyor
Hfdkmn Omerkazim bende 3. deneme tüp bebek annesiyim 4. ve 6. haftadamda benimde olmustu cok az parcada gelmisti kirmizida gelmisti doktor her seferde kontrole cagirdi önemli bisi degil dedi progestanlara devam ettirdi doktor birsey yok diyorsa iciniz rahat olsun suan 29 haftaligiz rahat olmaya calisin ilaclarinizi ihmal etmeyin
Omerkazim Hfdkmn inslhhh cok.tesekkur ederim.yorumunuz icin .hayirsiyla kucaginiza alin inslh bebisiniz. Aslinda takmama ya calisiyorum .bir dusugum olmustu ikiz gebelikti oyuzden ayni seyleri yasicam diye korkuyorum😔
Hfdkmn Omerkazim kaybiniz icin cok üzgünüm 😔 ama hic birseyin kötüsünü düsünmemeye calisin biliyorum zor bende cook evhamli bi insanim ama rabbim evlatlarimizo bize yazdiysa onlar bizi birakmicaktir 🤲🏻
Omerkazim dolunayes transferden beri canim.progestan kapsul progestan igne .estrofem coraspirin folikasit oksapar igne prolutin depot igne kullaniyorum.
Omerkazim Hfdkmn aminnn insallh .aynen kotuyu dusunursek kotuyu cagirmis oluyoruz saglikla kolaylikla inslh gecirirm .hamileligimi. ama en ufak bisyde yuregim.agzimda.😔
dolunayes Omerkazim tamam canim kullaniyormussun kan sulandiricida iyi olur insaalh ya mübdi zikrini cek faydasi olur etkili