KubraSS- Kızlar 22 haftalık hamileyim ve bana 15 haftalık iken erkek ayrintilida ise kız dediler riskli gebelik takip ettigi için ayrintilidan sonra tekrar Dr erkek dedi ve benim kafam karıştı böyle bir durumla karşılaşan daha önce varmı