Buseipek35 Kızlar 33+2 hafta hamileyim 22 kilo aldım çok üzüyor bu durum ödem oluyor ekstra tuz yemiyorum ama hızlı kilo aldım sizce diyet uygulamalımıyım siz neler yaptınız :(
Seymoshh Buseipek35 bulunduğun hafta için kilo artışın fazla olmuş tüm hamilelik boyunca 12-15 kilo en ideali ama bünyeye göre farklılık gösterebiliyor karbonhidrat tüketimini sınırlayabilirsin protein ve sebze ağırlıklı beslenebilirsin ama kan değerlerini bildiği için dr unun tavsiyesine uymak en güzeli
hunilimom Buseipek35 kaç kilo ile.hamile kaldınız ben ilk kızım da 86 ile.hamile kaldım 25 kilo aldım son aylarda tansiyon çıkmıştı çoğu odemmis 2. De daha dikkatli oldum zaten 4 ay hafif yedik bora mide bulantısı vardı daha sonra ekmek makarna pilav gibi şeyleri az yedim onları yediysem ekmek yemedim 8 kilo ile.tamamladim bı ara hepsini yedim işte o zaman aldım kiloları ama 2. Ye daha fazla kiloda hamile kaldım
Sevgi56 Buseipek35 valla bende karbonhidratı kestim, aşırı yedipim bişeyde yok bende 31 haftamdayım 20 kilo aldım. Anlamıyorum niye alıyorum bukadar ödemimde yok. hamilelikten öncede kolay kilo alırdım bünyeden mi acaba
rumeyshaan Buseipek35 askitom bosver 31+4’teyim 18 kilo aldim bileklerim resmen odemden yok oldu cok sukir tansiyonum sekerim de yok insallah dogumdan sonra gidicek hepsi
deryabade Herkesin bünyesi farklı canım kimisi hiç almaz kimisi çok alır. İlk gebelikte genellikle çok alınıyor. Ama o kilonun bi miktarı ödem ekstra kan ıvır zıvır. Sende bi sağlık sorunu yaratmıyorsa takma kafana. Doğumdan sonra verirsin.