Ah canım aynısını yaşadım ama bende hassasiyet vardı kısmadım fazla
Yanmayı sonuna kadar yaşadım 16+3 oldum yeni yeni bitti yanma
Ama rennie duo diye bi şurup vermişti sağolsun o çok iyi geldi yanmaya
Salçasız yemekler yaptır annenlere falan mesela erişte çorbası bana iyi geliyordu balık kraker kefir salatalık bunlar bir süre idare eder 2 veya 3 haftaya bulantın geçer Allah’ımın izniyle sana tek diyeceğim uzun sürmüyor merak etme